Kies uit 3 security abonnementen voor het juiste beschermingsniveau

Hoe  werkt het?

  1. Een provider krijg toegang tot zijn eigen abonnementenbeheer omgeving en ontvangt marketing materiaal van Doctor Web− kostenloos.
  2. De service provider ontvangt zijn eigen subscription interface voor haar klanten zodat deze zich kunnen abonneren op de Dr.Web anti-virus service.
  3. Klanten registreren hun abonnement op de anti-virus service via de provider, installeren Dr.Web software, en passen de abonnementsinstellingen aan.
  4. Doctor Web levert de provider up-to-date virus definities, updates van Dr.Web software modules, en biedt technische ondersteuning aan de provider en abonnees.
  5. De provider int de abonnementsbedragen van haar klanten, monitoort de netwerk security status, levert updates van virus databases aan de abonnees, verzamelt virus statistieken en betalingen van haar abonnees.

Technische ondersteuning?

Providers kunnen ondersteunende diensten leveren aan hun abonnees door gebruik te maken van de technische support desk van  Doctor Web. Verzonden verzoeken van klanten via het Support menu van de anti-virus service software komen terecht in het support track and trace systeem. Providers krijgen toegang tot het gemakkelijke en automatische support call ticketing systeem en krijgen onmiddelijke assistentie van ervaren engineers van Doctor Web om complexe voorvallen virtueel in de online modus op te lossen. Om toegang te verkrijgen tot het support call ticketing systeem dient de provider te voldoen aan de volgende vereisten.

VereistenDr.Web anti-virus service resellerDr.Web anti-virus service providerDr.Web anti-virus service aggregator
Certificeer een Dr.Web anti-virus service beheerder
  + +
Certificeer een Dr.Web for Windows anti-virus and anti-spam protection engineer + + +
Lees de Doctor Web technische support track en trace documentatie + + +

Dr. Web Virus Informer

Go to top